Na jednej strane vyčíta exekutíve analytik, že nemá adekvátne odôvodnenia pre navrhované úpravy procesu VO a na druhej strane rovnako "varí z vody", čo nás bude stáť úprava limitov. V prvom rade by proces VO u nadlimitných zákaziek skrátila eliminácia večných "sťažovateľov", stačilo by keby po 3 zamietnutých žiadostiach o nápravu a revíznych postupoch automaticky spoločnosť a aj s ňou "konsolidujúce" firmy mali automaticky zákaz sa zúčastniť na VO tri roky, proces VO by sa určite skrátil a veční kverulanti a "výpalníci" by si to rýchlo rozmysleli.
Nekradne každý eurofondy, ale podmienky VO skoro vždy brzdia čerpanie. Neexistuje že hocikto môže hovadinami napadnúť VO a môžete začať znova, alebo NKÚ vyriekne niečo také že 3 krát kontrolované VO "mohlo byť ovplyvnené " a bez mihnutia oka neuznať čiastku bez preverovania. VO v súčasnosti je liaheň korupcie. Na niektorých prípadoch človeku rozum zastane (napr. nemôžeš uviesť výšku zdvihu nakladača lebo ovplyvňuješ podmienky - radšej zaobstaraj taký ktorý nemôžeš využívať pri danej technológie). Čerpanie eurofondov sme ***** my, so stanovením takých podmienok čerpania, ktoré od nás EU nechcela, len táto krajina je šitá na vyvolených aj legislatívne. Tých diletantských byrokratov čo to tu vytvorili by trebalo zatvoriť aspoň do blázinca.